مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-01بين الملل

بحران سوءاستفاده از هزاران کودک و نوجوان در آلمان و اروپا


اداره پلیس جنایی فدرال آلمان در تازه ترین گزارش خود در مورد جرایم جنسی و سوءاستفاده از کودکان و نوجوانان هشدار داد که سال گذشته میلادی (2022) بیش از 17 هزار کودک زیر 14 سال در این کشور قربانی خشونت جنسی شده اند.

- اداره پلیس جنایی فدرال آلمان در تازه ترین گزارش خود در مورد جرایم جنسی و سوءاستفاده از کودکان و نوجوانان هشدار داد که سال گذشته میلادی (2022) بیش از 17 هزار کودک زیر 14 سال در این کشور قربانی خشونت جنسی شده اند.

در این گزارش همچنین آمده است که 1211 نوجوان آلمانی نیز که بین 14 تا 17 سال داشته اند، جزو قربانیان این قبیل خشونت ها بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کرستین کلاوس ، نماینده ویژه دولت آلمان در زمینه سوءاستفاده از کودکان و نوجوانان نیز با بیان این که اروپا به محور پخش تصاویر و ویدئوهای سوءاستفاده های غیراخلاقی از کودکان بدل شده است، تاکید کرد: پیش از هر چیز این وظیفه والدین و مدارس است که پاسخی روشنگرانه و تربیتی برای این معضل بیابند.

پلیس آلمان همچنین می گوید: شمار برملانشده این جرائم می تواند چند برابر آماری باشد که در دسترس است.

بنابر اعلام دویچه وله، حدود یک چهارم این قبیل سوءاستفاده ها در سال 2022 میلادی تنها در ایالت نوردراین-وستفالن آلمان با جمعیت حدود 18 میلیون نفر رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران سوءاستفاده از هزاران کودک و نوجوان در آلمان و اروپا

بحران سوءاستفاده از هزاران کودک و نوجوان در آلمان و اروپا