مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 07:002023-11-13اقتصادي

180 میلیارد تومان طرح اشتغالزایی در کرمانشاه به بانک های عامل معرفی شده است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اعتبارات امسال مشاغل خانگی استان را حدود 160 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از 180 میلیارد تومان طرح از طریق دستگاه های اجرایی به بانک های عامل معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اخیرا در هیأت دولت سند توسعه و تعاون مصوب هیأت وزیران شده که  براساس این سند، شورای توسعه و تعاون در استان ها به ریاست استانداران با حضور دستگاه های اجرایی و دبیری اداره کل تعاون کار و رفاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: اولین جلسه این شورا اخیرا در کرمانشاه به ریاست استاندار تشکیل و تکالیف دستگاه های اجرایی مشخص و مقرر شد همه دستگاه های اجرایی برنامه خود را در راستای بخش تعاون در این شورا ارائه دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مشوق های خوبی از جمله معافیت مالیاتی، بیمه ای و تسهیلات خط اعتباری در این شورا در نظر گرفته شده تا ان شاءالله بخش تعاون به جایگاه اصلی خود برسد.

  وی در حوزه روابط کار اصلی ترین چالش را در بحث اطاله دادرسی بیان کرد و گفت: میانگین رسیدگی به پروانه های شکایت خیلی زمان بر بود؛ در سال 1400 حدود 113 روز و در سال گذشته به حدود 49 روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 میلیارد تومان طرح اشتغالزایی در کرمانشاه به بانک های عامل معرفی شده است

180 میلیارد تومان طرح اشتغالزایی در کرمانشاه به بانک های عامل معرفی شده است