مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-13حوادث

کارگاه تولید نسکافه با آرم و علائم جعلی پلمب شد


فرمانده انتظامی استان اصفهان از پلمب کارگاه تولید نسکافه با جعل آرم سیب سلامت و برند شرکت های معروف و توقیف مجموع اموال آن به ارزش 500 میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

- سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تولید نسکافه با جعل سیب سلامت و برند 2 شرکت معرف در یکی از کارگاه های حاشیه شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع در هماهنگی و اخذ مجوزهای قانونی از  مرجع قضایی در محل حضور یافته و به بازرسی از این کارگاه پرداختند.

  علینقیان پور بیان کرد: در بازرسی از کارگاه مذکور 10 هزار بسته نسکافه که با جعل سیب سلامت و برند 2 شرکت معروف تولید شده بودند به همراه 3 دستگاه تولید نسکافه و 600 کیلو مواد اولیه نسکافه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم مبنی بر تولید نسکافه با آرم و علایم جعلی در یک سال گذشته ارزش مجموع  اموال توقیف شده در این عملیات را 500 میلیارد ریال اعلام کرد و  گفت: در این خصوص کارگاه مذکور با حکم مرجع قضایی پلمب و فرد متخلف نیز به همراه پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه تولید نسکافه با آرم و علائم جعلی پلمب شد

کارگاه تولید نسکافه با آرم و علائم جعلی پلمب شد