مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 03:402023-11-06فناوري

جهش در حوزه مخابراتی با توسعه شبکه فیبر نوری در لرستان


مدیر مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه به توسعه شبکه ارتباطات دارد، گفت: تاکنون دو هزار کیلومتر فیبر نوری روستایی در استان اجرا شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، نبی اله شمسی فر با حضور در دفتر تحریریه خبرگزاری فارس که به مناسبت روز جهانی فیبر نوری انجام شد، با اشاره به اینکه فیبر نوری زیر ساخت اصلی برای توسعه زیرساخت های ارتباطات است، عنوان کرد: در دنیا استفاده از شبکه فیبر نوری به صورت گسترده در حال انجام است، در کشور و به تبع آن در استان هم با شروع کار دولت سیزدهم ایجاد شبکه فیبر نوری شدت گرفته است.

وی بیان کرد: شرکت مخابرات هم پروژه اتصال بیست میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری خانگی را تحت عنوان نهضت جهادی مخابرات ایران نجما تعریف کرده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به اینکه ما هم در لرستان تلاش کردیم که بر اساس ظرفیت و پتانسیل استان فیبر نوری را در استان توسعه بدهیم، گفت: ظرف دو سال گذشته 400 کیلومتر شبکه فیبر نوری بین شهری، شهری و روستایی احداث کردیم.

شمسی فر با بیان اینکه در شهرستان چگنی، کوهدشت، رومشکان و پل دختر فیبر نوری متعلق به مخابرات استان نداشت، افزود: در چندین پروژه مختلف ارتباط بین خرم آباد به کوهدشت، خرم آباد به پل دختر، آزاد راه خرم آباد_پل زال، نورآباد با سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش در حوزه مخابراتی با توسعه شبکه فیبر نوری در لرستان

جهش در حوزه مخابراتی با توسعه شبکه فیبر نوری در لرستان