سه شرط مهم در جبهه سازی حوزه شناختیمعصومه نصیری کارشناس سواد رسانه بیان کرد: رفتار سازمانی جبهه مقاومت به گونه ای است که در تمام دنیا برای افرادی هم که ذیل این ایدئولوژی و گفتمان نیستند نیز قابلیت تسری دارد. - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - رادیو گفت وگو نوشت: برنامه ساعت بیست و چهار و یک دقیقه در گفت و گو با دکتر علیرضا داودی (کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی) و دکتر معصومه نصیری (کارشناس سواد رسانه ) به بررسی رسانه و رفتارسازی شناختی یا پایه، سازمان رفتاری و رفتارسازی جبهه سازی اصیل و مقابله کننده پرداخت. حسین زاده – کارشناس مجری: زمانی که صحبت از سازمان رفتاری می کنیم یعنی عملاً از یک رفتار واحدی صحبت می کنیم که بین یک جمعی یا افرادی برای رسیدن به یک هدف خاصی آن رفتار واحد شکل می گیرد. این رفتار چگونه می تواند جبهه سازی کند؟ سه شرط مهم در جبهه سازی حوزه شناختی داوودی: زمانی که صحبت از جبهه سازی می کنیم باید به سه شرط اول در حوزه شناختی توجه داشته باشیم. شرط اول انتخاب بین گزاره های متنوعی است که تعدادی از افراد برای رسیدن به اشتراکات آنها را برمی گزینند و انتخاب می کنند. هزاران فاکتور وجود دارد در حوزه رفتاری که اگر بر تعدادی از این فاکتورها به عنوان نقاط مشترک، تمرکز کنیم پس ما توانستیم به یک وحدت در گزاره ها برای تشخیص آن موضوعات و موقعیت ها دست پیدا کنیم. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |