مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-14حوادث

تهدید به انتشار عکس های خصوصی دختر جوان با انگیزه اخاذی


رییس پلیس فتا خراسان جنوبی از شناسایی افرادی که با اغفال دختر جوان عکس های خصوصی وی را به دست آورده و با تهدید قصد اخاذی از وی را داشتند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ قدرت الوانی، رییس پلیس فتا خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: فردی به پلیس فتا مراجعه و با ارائه شکواییه اعلام داشت، افرادی ناشناس در یکی از شبکه های اجتماعی با دختر اینجانب در ارتباط بوده و با اغفال وی توانسته اند عکس های شخصی او را به دست آوردند.

وی ادامه داد: اکنون این افراد با ارسال پیام های متعدد دخترم را تهدید  می کنند چنانچه با آنان همکاری نکند، عکس های شخصی وی را برای دوستان، اقوام و آشنایان ارسال و همچنین عکس ها را در فضای مجازی انتشار خواهند داد.

  رییس پلیس فتا خراسان جنوبی افزود: به منظور رسیدگی به شکایت این شهروند بزه دیده و احقاق حق وی، بلافاصله کارشناسان پلیس فتا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و پرونده اولیه در این خصوص تشکیل شد.

الوانی بیان داشت: با تلاش کارشناسان پلیس فتا و انجام اقدامات علمی و هوشمندانه متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار شدند، متهمان در بازجویی های فنی ماموران پلیس فتا با مشاهده مدارک مستدل و غیر قابل انکار، به بزه انتسابی اعتراف کرده و پرونده برای سیر مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید به انتشار عکس های خصوصی دختر جوان با انگیزه اخاذی

تهدید به انتشار عکس های خصوصی دختر جوان با انگیزه اخاذی