مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-11بين الملل

واکنش نتانیاهو به انتقاد ماکرون از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه غزه


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقادات رییس جمهوری فرانسه از رژیم صهیونیستی درخصوص کشتار غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان در نوار غزه، - نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقادات رییس جمهوری فرانسه از رژیم صهیونیستی درخصوص کشتار غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان در نوار غزه، مدعی شد که مسئولیت هدف قرار دادن غیرنظامیان بر دوش جنبش حماس است نه تل آویو! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس گزارش سایت خبری روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی ضد فلسطینی گفت: مسئولیت آسیب رساندن به غیرنظامیان در نوار غزه بر دوش حماس است نه اسراییل! پیشتر امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه در کاخ الیزه در مصاحبه با بی بی سی تصریح کرد که هیچ دلیل موجهی برای بمباران ها وجود ندارد و از نظر او برقراری آتش بس به سود اسراییل نیز خواهد بود.

رییس جمهوری فرانسه ضمن تاکید بر به رسمیت شناختن حق اسراییل برای دفاع از خود گفت که: ما مصرانه خواستار توقف این بمباران ها در غزه هستیم.

امانوئل ماکرون تاکید کرد، رژیم صهیونیستی باید به کشتن کودکان و زنان در غزه پایان دهد.

در سی و ششمین روز از جنگ نوار غزه، درحالیکه اشغالگران به حملات توپخانه ای و هوایی خود علیه منازل مسکونی و غیرنظامیان ادامه می دهند، به رغم هشدارها بمباران بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نتانیاهو به انتقاد ماکرون از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه غزه

واکنش نتانیاهو به انتقاد ماکرون از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه غزه