مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 19:552023-11-03اقتصادي

روند کاهشی نرخ تورم در شش ماهه دوم سال جاری ادامه پیدا می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یک صد و چهل و سومین نشست علمی - تخصصی با عنوان راهکار های مدیریت ارز و تورّم در اقتصاد ایـران با حضــور جمعی از جامعه علمی، - عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: کسری بودجه دولت مهم ترین عامل رشد پایه پولی است، چشم انداز شش ماهه دوم سال بر اساس بررسی نهاد های داخلی و نهاد های بین المللی کاهش نرخ ارز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یک صد و چهل و سومین نشست علمی - تخصصی با عنوان راهکار های مدیریت ارز و تورّم در اقتصاد ایـران با حضــور جمعی از جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهـی، صاحب نظران، مدیـران، کارشناسان دستگاه های اجــرایی ملّی و استـانی برگزار شد.

در این نشست حمید پاداش معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اوّل رییس جمهور به عنوان مدیر علمی نشست و محمّد قاسمی رییس مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و محمّدعلی مرادی عضو هیئت علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به عنوان سخنرانان نشست به ایراد نقطه نظرات خود پرداختند.

در ابتدای نشست حمید پاداش معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اوّل رییس جمهور به عنوان مدیر علمی نشست، ضمن اشاره به دو پدیده ارز و تورم به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های تاریخی دولت ها در ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهشی نرخ تورم در شش ماهه دوم سال جاری ادامه پیدا می کند

روند کاهشی نرخ تورم در شش ماهه دوم سال جاری ادامه پیدا می کند