مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-12اقتصادي

بررسی پرونده های نهضت ملی مسکن در کمیسیون ماده 5 آذربایجان غربی


مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: 14 پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری نهضت ملی مسکن مربوط به 8 شهر استان، در کمیسیون ماده 5 این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: 14 پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری نهضت ملی مسکن مربوط به 8 شهر استان، در کمیسیون ماده 5 این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

وی افزود: 2 پرونده افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان تکاب، 3 پرونده مربوط به شهر سیه چشمه، یک پرونده مربوط به پیرانشهر و یک پرونده مروبوط به اشنویه بود که بررسی شدند.

 حمزه لو با اشاره به اینکه 2 طرح تغییر و تعیین کاربری در کمیسیون ماده 5 استان مربوط به شهر خوی بررسی شد، ادامه داد: 3 طرح نیز مربوط به شهر نقده و 2 طرح مرتبط با میاندوآب و محمدیار بوده که در کمیسیون ماده 5 استان بررسی شد.

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: در مجموع از کل پرونده های مطرح شده 13 پرونده با نظر اعضا به تصویب رسید و باقی نیز به بررسی مجدد ارجاع داده شدند.

وی با اشاره به اینکه این طرح ها توسط شهرداری ها و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، افزود: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده های نهضت ملی مسکن در کمیسیون ماده 5 آذربایجان غربی

بررسی پرونده های نهضت ملی مسکن در کمیسیون ماده 5 آذربایجان غربی