مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:352023-10-29بين الملل

نظر زاخارووا درباره دولت سوم اوباما


سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود مطلبی منتشر کرد که در آن جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا فردی توصیف شده که اختیاری از خود ندارد و از سوی اوباما از پشت پرده هدایت می شود.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود مطلبی منتشر کرد که در آن جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا فردی توصیف شده که اختیاری از خود ندارد و از سوی اوباما از پشت پرده هدایت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باراک اوباما، رییس جمهوری سابق آمریکا در نوامبر 2020 در مصاحبه ای تلویزیونی گفته بود: اگر می توانستم شرایطی را ترتیب دهم که در آن یک مرد یا زن دیگر با یک هدفون در گوشش مانند عروسک به جای من کارهای تشریقاتی را انجام داده و من در خانه ام با پیژامه از طریق هدفون به او می گفتم که چه بگوید و چه کند، از ریاست جمهوری دوباره استقبال می کردم.

اوباما اخیراً بیانیه ای کم سابقه درباره جنگ جدید غزه منتشر کرد و در آن ضمن محکوم کردن حماس، بر حق اسراییل برای دفاع از خود تاکید کرد.

حالا شباهت موضع گیری اوباما با موضع رسمی جو بایدن، رییس جمهوری کنونی آمریکا باعث شده تا کاربران فضای مجازی و رسانه ها بار دیگر به سراغ این سخنرانی اوباما در نوامبر 2020 رفته و اساساً ریاست جمهوری جو بایدن را در واقع دور سوم ریاست جمهوری باراک اوباما بدانند؛ بدین شکل که بایدن یک عروسک خیمه شب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر زاخارووا درباره دولت سوم اوباما

نظر زاخارووا درباره دولت سوم اوباما