مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:302023-10-30حوادث

کشف 500 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در ارومیه


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف 500 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در ارومیه با انهدام شبکه سازمان یافته قاچاق مواد مخدر خبر داد.

- سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، در پی دریافت یک خبر موثق مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی به داخل کشور ضمن تکمیل اقدامات اطلاعاتی، همه مسیرهای احتمالی ورود این محموله را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از ورود خودرو به داخل استان، به صورت نامحسوس تحت تعقیب قرار می گیرد و در این راستا چند تیم از ماموران زبده ضمن شناسایی محور تردد این خودروها و در پایش و کنترل مستمر در نهایت در یکی از محلات ارومیه موفق شدند خودروهای مورد نظر را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران در اقدام هوشمندانه با هماهنگی مرجع قضایی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان در پوشش (دستگاه های سنگین صنعتی) مقدار 500 کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: در این راستا 6 نفر سوداگر مرگ دستگیر و 5 دستگاه خودرو نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 500 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در ارومیه

کشف 500 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در ارومیه