مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-01اقتصادي

استفاده حداکثری از ظرفیت آثار ثبت جهانی برای جذب گردشگران خارجی


مدیرعامل منطقه آزاد ارس بر استفاده حداکثری از ظرفیت آثار ثبت جهانی برای جذب گردشگران خارجی تاکید کرد و گفت: منطقه آزاد ارس مقصد اول گردشگری شمال غرب کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مجید کیانی امروز در جشن ثبت جهانی کاروانسرای خواجه نظر اظهار داشت: تقویت زیرساخت های گردشگری و جذب توریست از مهمترین موضوعاتی است که سازمان به جد پیگیر آن است و در سالجاری نیز اتفاقات امیدآفرینی در این حوزه رخ داده است.

وی خاطرنشان ساخت: طبق آمار مستند بر پایه ی ورود خودروهای با پلاک غیربومی به منطقه، در نوروز سال 1402، منطقه آزاد ارس مقصد اول گردشگری شمال غرب کشور بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به حضور 6.

5 میلیون مسافر و گردشگر در سال 1401 در منطقه آزاد ارس، تاکید داشت: در راستای جذب گردشگر خارجی و داخلی باید آثار تاریخی و ظرفیت های گردشگری این منطقه را در سطح ملی و بین المللی معرفی کنیم که جهت تحقق این امر برنامه ریزی های لازم صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: کاروانسرای جهانی خواجه نظر در مسیر جاده ابریشم قرار گرفته که این موضوع به سابقه تجاری این منطقه و استان آذربایجان شرقی اشاره دارد و در همین راستا باید با معرفی هر چه بیشتر این منطقه و آثار تاریخی آن به تاریخ و فرهنگ خود ببالیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده حداکثری از ظرفیت آثار ثبت جهانی برای جذب گردشگران خارجی

استفاده حداکثری از ظرفیت آثار ثبت جهانی برای جذب گردشگران خارجی