مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-11بين الملل

طوفان الاقصی درد زایمان منطقه است!


سال 2006 در جنگ 33 روزه، زمانی که بمب های اسراییل بر سر مردم بیروت فرود می آمد، کاندولیزا رایس ضمن دفاع از این اقدام جنایتکارانه تل آویو گفته بود«این درد زایمان خاورمیانه جدید است»! اما امروز بعداز 17 سال نه به نابودی حزب الله منجر شد و نه به زایمان «یک .

- سال 2006 در جنگ 33 روزه، زمانی که بمب های اسراییل بر سر مردم بیروت فرود می آمد، کاندولیزا رایس ضمن دفاع از این اقدام جنایتکارانه تل آویو گفته بود این درد زایمان خاورمیانه جدید است ! اما امروز بعداز 17 سال نه به نابودی حزب الله منجر شد و نه به زایمان یک خاورمیانه جدید که خانم رایس و نظام سلطه انتظار آن را می کشیدند.

برعکس با تسلیم رژیم صهیونیستی در لبنان و عقب نشینی و تغییر توازن معادلات منطقه، اکنون درد واقعی زایمان منطقه را بایدن و نتانیاهو ناباورانه و غافلگیرانه در حال تحمل کردن و نظاره گر تولد یک خاورمیانه جدید هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طوفان الاقصی درد زایمان منطقه است! عنوان سرمقاله روزنامه کیهان به قلم محمدحسین محترم است که در ادامه می خوانید: 1-اظهارات جدید رییس جمهور مصر واقعیت میدانی جنگ غزه را علی رغم پروپاگاندای رسانه ای رژیم صهیونیستی و غربی ها، عیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی درد زایمان منطقه است!

طوفان الاقصی درد زایمان منطقه است!