مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-18بين الملل

انقلاب اسلامی میدان دار موج بیداری در جهان است


مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی میدان دار موج بیداری اسلامی در جهان است، افزود: در عصر حاضر شاهد حضور گسترده مردم جهان در کشورهای خود در حمایت از مردم فلسطین و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی هستیم چراکه جنایات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حسن حبیبی مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گیلان پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان لنگرود که در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی انجام شد با بیان اینکه منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا از لحاظ ژیوپلیتیکی دارای اهمیت است، اظهار کرد: بیش از شصت درصد سوخت فسیلی جهان در این منطقه واقع شده و قدرت های بزرگ برای تسلط بر این مناطق برنامه های زیادی را علیه کشورهای دارای این سرمایه چینش می کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای تسلط بر منطقه توسط استکبار ایجاد شد، گفت: انقلاب اسلامی در زمانی شکل گرفت که دو قدرت بلوک شرق و غرب در جهان وجود داشت ولی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی توانست شاه و استکبار را از کشور بیرون کرد.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی میدان دار موج بیداری اسلامی در جهان است، افزود: در عصر حاضر شاهد حضور گسترده مردم جهان در کشورهای خود در حمایت از مردم فلسطین و در محکومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی میدان دار موج بیداری در جهان است

انقلاب اسلامی میدان دار موج بیداری در جهان است