مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-29دانش

همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت کار در دوره های آموزشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عبدالله محمدی مدیر کل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار (مرکز طب کار) وابسته به وزارت کار، - مدیر کل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عبدالله محمدی مدیر کل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار (مرکز طب کار) وابسته به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد.

محمدی با اشاره به تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، خاطر نشان کرد: براساس این تفاهم نامه از پتانسیل زیر ساختی و تخصص و تجربه اعضای هیات علمی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی بهره گرفته خواهد شد.

وی افزود: همکاری اعضای هیات علمی و کارشناسان مجرب در امر آموزش دوره های تخصصی مورد نیاز در حوزه های مختلف ، برگزاری دوره های بازآموزی مشاوران حفاظت فنی و ایمنی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت کار در دوره های آموزشی

همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت کار در دوره های آموزشی