مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-01سياسي

جلوگیری از خدشه دار شدن فرآیند تولید ایران خودرو از وظایف قوه قضاییه است


حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رییس کل دادگستری خراسان رضوی، به همراه جمعی از معاونان و مسوولان اداری استان از شرکت ایران خودرو خراسان بازدید کرد.

- رییس کل دادگستری استان در بازدید از ایران خودرو خراسان مطرح کرد جلوگیری از خدشه دار شدن فرآیند تولید ایران خودرو از وظایف قوه قضاییه است حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رییس کل دادگستری خراسان رضوی، به همراه جمعی از معاونان و مسوولان اداری استان از شرکت ایران خودرو خراسان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایکوپرس، رییس کل دادگستری خراسان رضوی در این بازدید اظهار کرد: در شرکت ایران خودرو خراسان حیات و پویایی را مشاهده کردم و یکی از مهم ترین وظایف ما در قوه قضاییه ایجاد آرامش و جلوگیری از خدشه دار شدن فرآیند تولید این شرکت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این شرکت بیان کرد: اقدامات بسیاری در زمینه تولید صورت گرفته است که از مدیرعامل این شرکت بابت داشتن استراتژی مشخص در تمامی حوزه ها به خصوص مسوولیت های اجتماعی تشکر می کنم.

در ادامه، معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی هدف از این بازدید را حمایت از سرمایه گذاری و تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: هدف ما مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از خدشه دار شدن فرآیند تولید ایران خودرو از وظایف قوه قضاییه است

جلوگیری از خدشه دار شدن فرآیند تولید ایران خودرو از وظایف قوه قضاییه است