مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 21:402023-11-14فرهنگي

برگزاری مرحله استانی جشنواره قصه گویی به مدت 3 روز در رشت


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون با 75 قصه گو از 27 تا 29 آبان 1402 در رشت برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون با 75 قصه گو از 27 تا 29 آبان 1402 در رشت برگزار می شود.

سید جلیل میرعظیمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گیلان از 27 لغایت 29 آبان 1402 در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت برگزار می شود و در این میان 75 قصه گو در بخش های ملی، آیینی - سنتی و زبان اشاره به قصه گویی خواهند پرداخت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، قصه گویی با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، قصه موضوع غزه، قصه گویی با محوریت نظم و امنیت و اجرای قصه با تاکید بر لبخندآفرینی را از دیگر عرصه های هنرنمایی قصه گویان مرحله استانی جشنواره اعلام کرد.

وی همچنین، با اشاره به رویکردهای این جشنواره یادآور شد: نگاه و زاویه دید جدید، امیدآفرینی، لبخند و ایمان آفرینی از جمله این این رویکردها محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله استانی جشنواره قصه گویی به مدت 3 روز در رشت

برگزاری مرحله استانی جشنواره قصه گویی به مدت 3 روز در رشت