مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 18:252023-10-30دانش

آیینی برای گرامی داشت یاد دو استاد فقید ادبیات


آیین گرامیداشت یاد و خاطره اساتید فقید دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور رییس و جمعی از دانشجویان، مسئولان و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

- از سوی دانشکده ادبیات دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد؛ آیینی برای گرامی داشت یاد دو استاد فقید ادبیات ایسنا/خوزستان آیین گرامیداشت یاد و خاطره اساتید فقید دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور رییس و جمعی از دانشجویان، مسئولان و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

مرحومان دکتر مهدی تدین نجف آبادی و دکتر محمدرضا راشدمحصل از استادان نامدار و اعضای هیات علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی بودند که سال ها در عرصه علم و دانش در این دانشگاه خدمت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این آیین پس از قرائت قرآن کریم، کلیپی از دوران خدمت این استادان فرهیخته برای حاضران به نمایش درآمد.

رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی نیز با خوشامدگویی به رییس دانشگاه و هیات همراه، یاد و خاطره این استادان فقید و نخبگان علمی دانشگاه شهید چمران اهواز را گرامی داشت و یادآور شد که دکتر تدین و دکتر راشد از سرمایه های ارزشمند این مجموعه بودند.

همچنین دکتر علی محمد آخوندعلی رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با تسلیت به خانواده این دو استاد فقید و گرامی، در سخنانی یاد و خاطره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیینی برای گرامی داشت یاد دو استاد فقید ادبیات

آیینی برای گرامی داشت یاد دو استاد فقید ادبیات