مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-11سياسي

اختتامیه بیست ویکمین جشنواره ملی پایان نامه های قرآنی در رفسنجان برگزار می شود


دبیر اجرایی بیست ویکمین جشنواره ملی پایان نامه های دینی و قرآنی از برگزاری اختتامیه بیست ویکمین جشنواره ملی پایان نامه های دینی و قرآنی به میزبانی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدمهدی حسنی متین دبیر اجرایی بیست ویکمین جشنواره ملی پایان نامه های دینی و قرآنی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان افتخار دارد میزبان بیست ویکمین جشنواره پایان نامه های دینی و قرآنی دانشگاه های کشور باشد.

وی بیان داشت: با اعلام فراخوان جشنواره در اوایل تیرماه سال جاری و با توجه به اینکه سال گذشته این جشنواره برگزار نشد، دانشجویانی که از اول مهر 1400 تا 15 مهر 1402 از پایان نامه خود دفاع کرده بودند، آثار خود را ارسال کردند.

حسنی متین  با اشاره به اینکه این جشنواره در دو مرحله داوری شد که در مرحله اول بیش از 200 پایان نامه ارسال و پایان نامه هایی که جنبه کاربردی داشت، به مرحله دوم راه یافتند، خاطرنشان کرد: 17 پایان نامه در مقطع دکتری و 55 پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد داوری شدند که در نهایت سه پایان نامه در مقطع دکتری به عنوان پایان نامه برگزیده و سه پایان نامه به عنوان پایان نامه شایسته تقدیر انتخاب و در مقطع کارشناسی ارشد 5 پایان نامه برگزیده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه بیست ویکمین جشنواره ملی پایان نامه های قرآنی در رفسنجان برگزار می شود

اختتامیه بیست ویکمین جشنواره ملی پایان نامه های قرآنی در رفسنجان برگزار می شود