مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-06سياسي

فرماندار ری: درمانگاه تامین اجتماعی فشافویه باید شبانه روزی شود


بخش فشافویه حدود 36 کیلومتر با مرکز درمانی فاصله دارد و محل تلاقی 17 راه ارتباطی است لذا باید درمانگاه تامین اجتماعی این بخش شبانه روزی شود.

- مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری در رابطه با اولین بازدید میدانی یک روزه از بخش فشافویه به عنوان بخشی مهم و بزرگ اظهار کرد: هیچ شانی بالاتر از خدمت گزاری به مردم نیست تا جایی که عبادت کردن را هم وزن و همسان با آن دانسته اند و شکرگزاری نعمت خدمت به مردم به اقدام، حرکت، برنامه ریزی و داشتن طرح و برنامه بوده و بی برنامگی در این مسیر کفران نعمت است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران ما در شهرستان باید اثربخشی و کارایی لازم را در راستای حل مشکلات مردم داشته باشند و ضمن طرح و برنامه داشتن امور را خوب، باانگیزه و پرقدرت پیش ببرند، گفت: بخش هایی از مشکلات و کمبودها در حسن آباد فشافویه از سال های گذشته مغفول مانده درحالی که این بخش دارای ظرفیت و پتانسیل های مختلفی است که برخی به فعلیت درآمده و برخی دیگر باید با طرح ها و برنامه ریزی جدید مبتنی بر برنامه های توسعه فرادستی به فعلیت دربیاید.

فرماندار ویژه شهرستان ری پیگیری شهرک های صنعتی دولتی و خصوصی در این بخش را از برنامه های جدی عنوان کرد و افزود: شهرک های صنعتی برای ایجاد اشتغال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ری: درمانگاه تامین اجتماعی فشافویه باید شبانه روزی شود

فرماندار ری: درمانگاه تامین اجتماعی فشافویه باید شبانه روزی شود