مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 23:552023-11-18بين الملل

فرار کن! (گفت و شنود)


ولیعهد بحرین ظاهرا هنوز یا آن همه جنایت را ندیده یا خبرندارد که صهیونیست های ساکن فلسطین اشغالی به قیمت قتل عام و آوارگی مردم مظلوم فلسطین در خانه و کاشانه آنها ساکن شده اند و الا بی خبر از همه جا حماس را محکوم نمی کرد! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت:گفت: سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد بحرین، گفته است در جنگ غزه هر دو طرف به غیر نظامیان حمله کرده اند و من به صراحت حماس را محکوم می کنم! گفتم: چند ده سال است که صهیونیست ها به قتل عام مردان و زنان و کودکان غزه مشغولند.

اولاً؛ چه شده که ولیعهد بحرین آنهمه جنایت را ندیده است و ثانیاً؛ صهیونیست های ساکن فلسطین اشغالی به قیمت قتل عام و آوارگی مردم مظلوم فلسطین در خانه و کاشانه آنها ساکن شده اند و ثالثاً؛ هیچ یک از آنها غیر نظامی نیستند تمامی مردان از 18 سالگی و تمامی زنان از 16 سالگی به خدمت ارتش در می آیند و تا 60 سالگی همه ساله آموزش نظامی می بینند و .

گفت: ای عوام! ولیعهد بحرین با صهیونیست ها تفاوتی ندارد.

اول آن که بر اساس اسناد تاریخی، آل خلیفه قبل از آن که توسط انگلیس حاکم بحرین شوند در بیابان های نجد به راهزنی مشغول بودند و دوم این که بحرین متعلق به ایران بوده و هست که با خیانت شاه و دستور انگلیس از ایران جدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار کن! (گفت و شنود)

فرار کن! (گفت و شنود)