مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-29سياسي

«سامانه جامع اطلس قرآنی کشور» چه خدماتی ارائه می دهد؟


مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم از رونمایی «سامانه جامع اطلس قرآنی کشور» خبر داد و گفت: در این سامانه جانمایی تمام موسسات قرآنی کشور قابل مشاهده است و مردم می توانند با مراجعه به این سامانه نزدیک ترین موسسه قرآنی به .

- مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم از رونمایی سامانه جامع اطلس قرآنی کشور خبر داد و گفت: در این سامانه جانمایی تمام موسسات قرآنی کشور قابل مشاهده است و مردم می توانند با مراجعه به این سامانه نزدیک ترین موسسه قرآنی به محل سکونت خود را مشاهده و به آن مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین سلیمانی -مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم- با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر از رونمایی سامانه جامع اطلس قرآنی کشور خبر داد و گفت: جانمایی تمام موسسات حاضر در سامانه حمد در این اطلس مشخص شده است، موسسات موجود در این سامانه نیز خدمات مختلف اعم از دوره های آموزشی حفظ، روخوانی و روان خوانی را ارائه می دهند.

همچنین برخی خدمات موسسات نیز هم جدای از عموم مردم برای سایر موسسات قرآنی نیز قابل استفاده است مثل امکانات استودیویی که برخی موسسات دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سامانه جامع اطلس قرآنی کشور» چه خدماتی ارائه می دهد؟

«سامانه جامع اطلس قرآنی کشور» چه خدماتی ارائه می دهد؟