مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:302023-10-31حوادث

جریمه میلیاردی قاچاقچی موتورسیکلت در مشگین شهر


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با اشاره به اینکه قاچاقچی یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق خارجی در شهرستان مشکین شهر جریمه شد، افزود: یک واحد صنفی به اتهام فروش کالای تاریخ مصرف گذشته محکوم شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با اشاره به اینکه قاچاقچی یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق خارجی در شهرستان مشکین شهر جریمه شد، افزود: یک واحد صنفی به اتهام فروش کالای تاریخ مصرف گذشته محکوم شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی استان اردبیل علی رحیمی آذر افزود: مأموران نیروی انتظامی شهرستان مشگین شهر تردد یک دستگاه موتورسیکلت خارجی هوندا 1300 سی سی قاچاق در پارک جنگلی مشگین شهر را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

رحیمی آذر ادامه داد: ارزش ریالی این پرونده پنج میلیارد و 827 میلیون ریال بود که در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مشگین شهر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: شعبه با توجه به محتویات موجود در پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط موتور سیکلت، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و 827 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه میلیاردی قاچاقچی موتورسیکلت در مشگین شهر

جریمه میلیاردی قاچاقچی موتورسیکلت در مشگین شهر