مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-13اقتصادي

بارنامه های صوری عامل اصلی افزایش صف در جایگاه های سوخت منطقه زاهدان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، وجود بارنامه های صوری را یکی از دلایل اصلی ایجاد صف کامیون ها در جایگاه های سوخت عنوان کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، وجود بارنامه های صوری را یکی از دلایل اصلی ایجاد صف کامیون ها در جایگاه های سوخت عنوان کرد.

قربانعلی مردانی در گفت وگو با ایسنا، افزود: در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، 16درصد افزایش سهمیه نفتگاز معادل 88 میلیون لیتر در منطقه داشته ایم و این در حالی است که این افزایش سهمیه نتوانسته است صف جایگاه های سوخت را پایان دهد.

مردانی گفت: عوامل متعددی در افزایش صف جایگاه های سوخت دخیل است و یکی از این عوامل، وجود بارنامه های صوری است که در استان های دیگر صادر شده و بدلیل وجود شرایط قاچاق، توسط کامیون های فاقد فعالیت، سوختگیری و روانه مرزهای استان می شود.

وی با بیان اقدامات انجام شده در راستای برخورد با ناوگان متخلف و صدور بارنامه های صوری افزود: کنترل و نظارت های انجام شده از سوی این شرکت در سه ماه گذشته باعث شناسایی 200 کامیون پرتردد با تراکنش های نامتعارف در جایگاه های سوخت شهر زاهدان و معرفی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شد که پس از بررسی توسط آن سازمان و مطابقت با سامانه داده کاوی اطلاعات پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارنامه های صوری عامل اصلی افزایش صف در جایگاه های سوخت منطقه زاهدان

بارنامه های صوری عامل اصلی افزایش صف در جایگاه های سوخت منطقه زاهدان