مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:452023-10-31سياسي

شیلات و گیاهان دارویی بعنوان اولویت های زنجیره ارزش در لرستان معرفی شدند


شیلات و گیاهان دارویی به عنوان 2 اولویت زنجیره ارزش در استان به وزارت کشور معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی زنجیره ارزش که صبح امروز به ریاست وزیر کشور و با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: 2 مقوله شیلات و گیاهان دارویی به عنوان 2 اولویت زنجیره ارزش در استان لرستان به وزارت کشور معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قبل از برگزاری این جلسه از طرف وزارت کشور دستوری مبنی بر اینکه استان ها اولویت های زنجیره ارزش خود را اعلام کنند بر این اساس در استان لرستان 2 اولویت شیلات و گیاهان دارویی به معاونت هماهنگی امور اقتصادی وزارت معرفی شد که در این دو بخش لرستان در سطح ملی حرف هایی برای گفتن دارد.

استاندار لرستان تصریح کرد: در عین حال نمی توان تنها به این 2 مورد اکتفا کرد، زیرا در لرستان ظرفیت های دیگری از جمله گردشگری، وجود کربنات کلسیم که برگرفته از معادن استان و از ظرفیت های ارزشمند استان است و می تواند جنبه های اقتصادی آن در سطح ملی و فراملی رونق پیدا کند.

زیویار افزود: به عنوان مثال ما در تولید ماهی چشم زده و سردابی مقام اول را در سطح کشور داریم و در زمینه گیاهان دارویی هم وضعیت به همین صورت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیلات و گیاهان دارویی بعنوان اولویت های زنجیره ارزش در لرستان معرفی شدند

شیلات و گیاهان دارویی بعنوان اولویت های زنجیره ارزش در لرستان معرفی شدند