مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-20اقتصادي

تامین نهاده های موردنیاز کشت پاییزه در خوزستان


مدیر تعاون روستایی خوزستان از تامین و توزیع همه جانبه تمام نهاده های کشاورزی جهت کشت پاییزه خبر داد و گفت: بیش از 35 هزار تن کود در استان توزیع شده است.

- ایسنا/خوزستان مدیر تعاون روستایی خوزستان از تامین و توزیع همه جانبه تمام نهاده های کشاورزی جهت کشت پاییزه خبر داد و گفت: بیش از 35 هزار تن کود در استان توزیع شده است.

جمیل ضافی پور زرگانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مهمترین فعالیت فصل جاری تعاون روستایی استان، تامین نهاده های کشاورزی جهت کشت های پاییزه است.

وی از تامین و توزیع همه جانبه تمام نهاده های کشاورزی جهت کشت پاییزه خبر داد و افزود: در این راستا تمام برنامه ریزی ها برای رفع نیاز کشاورزان انجام شده و تا کنون بیش از 35 هزار تن انواع کود در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: همچنین تاکنون توزیع 9 هزار و 269 تن گندم بذری و بیش از 118 تن بذر کلزا میان کشاورزان انجام شده است.

ضافی پور زرگانی عنوان کرد: فعالیت تعاون روستایی با نگاه تولید با کیفیت و تناژ بالای محصولات کشاورزی توسط کشاورزان است و امیدواریم بتوانیم به این هدف دسترسی پیدا کنیم که نتیجه آن خرید مطلوب گندم و دیگر محصولات در فصل زراعی پیش رو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نهاده های موردنیاز کشت پاییزه در خوزستان

تامین نهاده های موردنیاز کشت پاییزه در خوزستان