مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 21:152023-11-11سياسي

پایان ثبت نام داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان /کدام چهره ها ثبت نام کردند؟


ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 11 اسفند سال جاری برگزار می شود.

-   تابناک _ هفتمین و آخرین روز ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز شنبه 20 آبان که از 8 صبح در وزارت کشور و فرمانداری های مراکز استان ها آغاز شده بود و ساعت 18 امروز با ثبت نام بیش از 400 داوطلب به کار خود پایان داد.

در آخرین روز مهلت ثبت نام داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام حسین بابایی، نماینده  سیدابراهیم رییسی با حضور در محل ستاد انتخابات کشور به نیابت از وی برای حوزه انتخابیه خراسان جنوبی ثبت نام کرد.

رییسی هم اکنون عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری است.

حجت الاسلام بابایی به نمایندگی از سید ابراهیم رییسی صبح امروز در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و ضمن انجام ثبت نام از طرف وی گفت: آیت الله رییسی از سال 1386 نماینده مجلس خبرگان رهبری از خراسان جنوبی است و در این دوره از انتخابات نیز در پی درخواست های علما، نخبگان و مردم شریف استان برای تداوم نمایندگی خبرگان از خراسان جنوبی، نظر آیت الله رییسی بر این تعلق گرفت که مانند دو دوره گذشته، از این استان در انتخابات شرکت کند تا ان شاءالله همچنان توفیق خدمتگزاری خاص به مردم مؤمن و شریف خراسان جنوبی را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ثبت نام داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان /کدام چهره ها ثبت نام کردند؟

پایان ثبت نام داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان /کدام چهره ها ثبت نام کردند؟