مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-14اجتماعي

ساختمان اورژانس اجتماعی بهزیستی ارومیه به بهره برداری می رسد


مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مرکز اورژانس اجتماعی کوی سالار ارومیه، با هماهنگی بهزیستی در زمینی با زیربنای حدود 400 مترمربع در حال اجرا بوده و در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مرکز اورژانس اجتماعی کوی سالار ارومیه، با هماهنگی بهزیستی در زمینی با زیربنای حدود 400 مترمربع در حال اجرا بوده و در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی به بهره برداری می رسد.

سید محسن حمزه لوامروز، 23 آبان در بازدید استاندار آذربایجان غربی و مسئولان استانی از عملیات اجرایی احداث ساختمان اورژانس اجتماعی کوی سالار ارومیه، اظهار کرد: مرکز اورژانس اجتماعی به لحاظ گستردگی حاشیه نشینی در منطقه با هدف کنترل و کاهش آسیب ها و بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی احداث می شود.

وی ادامه داد: این طرح از محل اعتبارات محرومیت زدایی و با هماهنگی اداره کل بهزیستی استان برای توسعه رفاه اجتماعی در کوی سالار و ارائه خدمات به دهک های پایین جامعه اجرا و به بهره برداری می رسد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این طرح از طرح های مصوب اداره کل بهزیستی استان بوده، افزود: تخصیص زمین و اجرای طرح با 25 میلیارد ریال اعتبار توسط اداره کل راه و شهرسازی آذربایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان اورژانس اجتماعی بهزیستی ارومیه به بهره برداری می رسد

ساختمان اورژانس اجتماعی بهزیستی ارومیه به بهره برداری می رسد