مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:052023-10-24سياسي

هدیه ویژه رهبر معظم انقلاب به جزیره نشینانِ هرمزگانی


با موافقت فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) یکی از فرزندان ذکور ساکن در برخی از جزایر هرمزگان می تواند از امتیاز معافیت از خدمت سربازی استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح سه شنبه دوم آبان ماه با بیان اینکه، جزیره نشینان خلیج فارس به عنوان حافظین اولین خاکریز دفاعیِ ایران اسلامی، حق بسیاری بر گردن همه دارند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره تاکید ویژه ای بر توسعه جزایر دارند و مسکونی سازی جزایر یکی ار مطالبات معظم له است که لازم است عملیاتی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب جزو رسالت های اصلی دولت سیزدهم است ، افزود: در راستای ایجاد انگیزه برای سکونت دائم و افزایش ماندگاری جمعیت در جزایر هرمزگان، پیشنهاد لحاظ معافیت از خدمت در این جزایر از طریق فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم شد .

استاندار هرمزگان عنوان کرد: فرمانده معظم کل قوا با پیشنهاد ارائه شده موافقت کرده و هدیه ویژه ای را برای جزیره نشینان خلیج فارس بالاخص ساکنین معزز جزایر ابوموسی، سیری، لاوان، لارک، هندورابی، تنب بزرگ و کوچک و فارور بزرگ و کوچک عنایت کردند که طی آن ساکنینی که بیش از 12 سال سابقه سکونت در جزایر مذکور را داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه ویژه رهبر معظم انقلاب به جزیره نشینانِ هرمزگانی

هدیه ویژه رهبر معظم انقلاب به جزیره نشینانِ هرمزگانی