مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-02اجتماعي

همدان همچنان بارانی است


کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان به پیش بینی بارش های نرمال و فرا نرمال ماه های آتی اشاره کرد و گفت: طی 2 روز آینده بارش های رگباری و نقطه ای در استان تداوم دارد.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طبق پیش بینی های هواشناسی، امروز بعدازظهر آسمان اکثر نقاط استان ابری و پر بارش است اظهار کرد: فردا شاهد ابرناکی هستیم اگرچه انتظار بارش نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای هفته آینده شاهد باران رگباری، نقطه ای و موثر خواهیم بود افزود: بارش باران، رگبار و گاهی رعد و برق طی 2 روز اخیر در همدان قطعی است به طوری که بارش های رگباری در اکثر نقاط استان تداوم دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان یادآور شد: از یکشنبه هفته آینده تا اواخر هفته آسمان استان صاف تا قسمتی ابری می شود به نحوی که دمای روزانه هوا 2 تا سه درجه افزایش و دمای شبانه تا سه درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه طی روز گذشته اسدآباد با 18 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه و شهرستان رزن با پنج درجه سانتیگراد خنک ترین نقطه استان گزارش شده است ادامه داد: نوسان دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته بین 16 و 6 درجه سانتیگراد ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان همچنان بارانی است

همدان همچنان بارانی است