مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:512023-11-09اجتماعي

مدال برنز المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بر گردن نخبه کهگیلویه و بویراحمدی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یاسوج، احمد جمالی آرند ، ضمن تبریک افتخارآفرینی دانش آموز هم استانی گفت:خانم سارا میرزایی قره لر دانش آموز پایه یازدهم رشته تجربی مدرسه فرزانگان یاسوج در بین دانش آموزان شرکت کننده از 31 استان کشور  موفق به کسب نشان برنز در این دوره از المپیاد شد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه سلول های بنیادی در حوزه درمان  افزود: علم سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از حوزه های پرکاربرد در درمان بیماری ها در جهان بوده که نقش موثری در کارآفرینی و سرعت توسعه کشور دارد.

جمالی آرند همچنین از تجلیل از دانش آموز نخبه کهگیلویه و بویراحمدی در آیین شصت ویکمین سال جایزه البرز در بخش دانش آموزی خبر داد و گفت: با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، و حیدر ارشدی مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز از آریا نوریان تلزالی دانش آموز متوسطه اول از دبیرستان شهید بهشتی یاسوج در هتل ارم تهران با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

وی میانگین متوسط نوریان در جایزه سال البرز را  19 و 78 صدم درصد اعلام کرد و افزود:آریا نوریان تلزالی برگزیده در جشنواره مهرگان ریاضی 1401،کارسوق مهندسی ژنتیک 1401،کارسوق ملی فراگیر آموزش(روش پژوهش )1401 ، جشنواره فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال برنز المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بر گردن نخبه کهگیلویه و بویراحمدی

مدال برنز المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بر گردن نخبه کهگیلویه و بویراحمدی