مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-07دانش

آغاز ثبت نام آزمون دکتری از فردا


رییس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام داوطلبان برای شرکت در آزمون نیمه متمرکز دکتری 1403 از فردا خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.

D) سال 1403 برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از فردا چهارشنبه 17 آبان ماه آغاز می شود و تا روز سه شنبه 23 آبان ماه ادامه دارد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تأکید کرد: هر داوطلب بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون می تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت نام و در آزمون مربوط شرکت کند و متقاضیان لازم است ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه اعلام شرایط و ضوابط ثبت نام را که از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می شود، به دقت مطالعه کنند و در صورت واجد شرایط بودن، کارت اعتباری ثبت نام را خریداری و اقدام به ثبت نام کنند.

پورعباس در مورد فرایند ثبت نام در آزمون دکتری سال 1403، خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام، شماره پرونده و کد پیگیری دریافت می کنند که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام آزمون دکتری از فردا

آغاز ثبت نام آزمون دکتری از فردا