مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-03پزشكي

گزارش محققان کشور از مشاهده یک مورد عجیب پزشکی


پزشکان کشور در یک گزارش علمی، موردی عجیب را در یک زن مشاهده کرده اند که توجه به آن می تواند از برخی دلایل مشکلات معمول زنان پرده بردارد.

در این گزارش به زنی اشاره شده است که بر اساس بررسی های رادیولوژیک، - پزشکان کشور در یک گزارش علمی، موردی عجیب را در یک زن مشاهده کرده اند که توجه به آن می تواند از برخی دلایل مشکلات معمول زنان پرده بردارد.

در این گزارش به زنی اشاره شده است که بر اساس بررسی های رادیولوژیک، دارای دو رحم و دو سرویکس است که همگی به یک واژن منتهی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تکامل دستگاه تناسلی جنس مؤنث، یک فرایند بسیار پیچیده اسـت کـه در آن، گنادهـا یا غدد جنسی تمـایز نیافتـه بـه تخمدان تمایز می یابند و همچنـین مجـاری موسوم به مزونفریـک و پارامزونفریک تمایز پیدا کرده و رحم، واژن و قسمت تحتانی سیستم ادراری را تشکیل می دهند.

تمــایز غیــر طبیعــی ایــن ســاختارها ســبب ایجــاد ناهنجاری های مادرزادی می شود کـه می تواند بـر روی دستگاه تولید مثل زنان، دسـتگاه کلیـوی و روده تأثیر بگذارد.

بنا بر گفته های متخصصان، ناهنجاری های مادرزادی رحـم، امری نسـبتاً شـایع بـوده و اغلـب بـه دلیـل اخـتلال تکامـل مجاری پارامزونفریک روی می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش محققان کشور از مشاهده یک مورد عجیب پزشکی

گزارش محققان کشور از مشاهده یک مورد عجیب پزشکی