مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:112023-11-01اقتصادي

پاسخی به انتظار 8 ماهه کارکنان جهاد نصر کرمانشاه برای دریافت حقوق


خبرگزاری فارس؛ کرمانشاه- پرستو چمنی، شرکت جهاد نصر کرمانشاه در 1371 تأسیس و تا سال 1378 به صورت شرکت ماشین آلاتی اداره می شد که بعد از سال 1378 با ادغام در نصر منطقه غرب به صورت شرکت پیمانکاری وارد عرصه سازندگی کشور شد که عمده فعالیتش در جهت بازسازی مناطق آسیب دیده، ساخت راه ها، راه آهن، بزرگ راه ها، سدها، بندهای انحرافی، کانال های انتقال آب، خطوط انتقال نفت و گاز و.

است.

اما آنچه این روزها دهان به دهان می چرخد، بدحسابی شرکت جهاد نصر کرمانشاه است که سبب نارضایتی کارگران شده، برخی از کارگران از عدم پرداخت حقوقشان طی هفت و هشت ماه اخیر سخن می گویند که علاوه بر این عیدی و سنوات هم طلب دارند.

عدم توجه به وضع بد معیشتی کارگران در سونامی تورم و گرانی را می توان ظلمی در حق خانواده این عزیزان دانست که چگونه با این همه مشکلات با حقوق معوقه هم کنار می آیند و زندگی خود را می گذرانند.

  خبرنگار فارس با توجه به درخواست های مکرر از سوی کارکنان و کارگران این شرکت در رابطه با بررسی علت عدم پرداخت حقوق آن ها، مستقیما به سراغ کیومرث محمد ی نیا مدیرعامل شرکت جهاد نصر کرمانشاه رفته تا علت بدحسابی این روزهای شرکت را از زبان شخص ایشان جویا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخی به انتظار 8 ماهه کارکنان جهاد نصر کرمانشاه برای دریافت حقوق

پاسخی به انتظار 8 ماهه کارکنان جهاد نصر کرمانشاه برای دریافت حقوق