مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-11اقتصادي

امسال 500 کیلومتر ریلگذاری در کشور انجام شده است


معاون وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به کار بزرگ توسعه شبکه ریلی کشور در سال 1402، عنوان کرد: امسال حدود 500 کیلومتر ریل گذاری در کشور انجام شده است.

- ایسنا/گیلان معاون وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به کار بزرگ توسعه شبکه ریلی کشور در سال 1402، عنوان کرد: امسال حدود 500 کیلومتر ریل گذاری در کشور انجام شده است.

خیرالله خادمی امروز، 20 آبان ماه در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن رشت - کاسپین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه بازدیدهای خوبی انجام شد و این پروژه مراحل پایانی خود را می گذراند.

وی با بیان اینکه طی روزهای آتی ریل گذاری هم از ابتدا و هم از انتهای خط ریلی رشت - کاسپین شروع می شود، تصریح کرد: این پروژه بسیار مهم در شرایط سخت آب و هوایی گیلان در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تامین مالی 350 میلیارد تومانی پروژه خط آهن رشت - کاسپین جهت اتمام پروژه طی ماه های آینده خبر داد و گفت: طبق پیش بینی ها طی دو تا سه ماه آینده شاهد بهره برداری از این خط ریلی خواهیم بود.

خادمی با بیان اینکه 30 هزار مترمکعب خاکریزی باقی مانده که در صورت مساعد بودن شرایط جوی خیلی زود انجام می شود، عنوان کرد: کار سنگینی انجام شده و یک پل 263 متری را احداث کردیم؛ خاکریزی های این مسیر انجام شده و آماده ریل گذاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 500 کیلومتر ریلگذاری در کشور انجام شده است

امسال 500 کیلومتر ریلگذاری در کشور انجام شده است