مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 17:052023-10-23سياسي

شهرابی: راه مقابله با تحریف و دروغ رسانه های غربی پخش حقایق است


رسانه های ایران و بالاخص بخش های برون مرزی آن می توانند همچنان به یاری مردم فلسطین بشتابند و جبهه مقاومت را در این جنگ نابرابر تقویت کنند.

- حمید شهرابی کارشناس مسائل سیاسی ضمن اشاره با به حاشیه راندن ایثار ملت فلسطین با دروغ و فریب رسانه ای توسط رسانه های بیگانه به خبرنگار فارس گفت: هزینه ای که ملت فلسطین با نثار خون فرزندان خود طی این 7 دهه پرداخته است، سنگین تر از آن بوده که با دروغ و فریب رسانه ای نادیده گرفته شود.

کما این که امروز می بینیم نه تنها مردم مسلمان منطقه بلکه وجدان های بیدار در جای جای جهان و حتی در خود آمریکا و اروپا با این ملت قهرمان ابراز همدردی و همبستگی می کنند؛ با غم و اندوهشان اشک می ریزند و پیروزی شان را جشن می گیرند.

این تحلیلگر با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: اکنون نه تنها دیوار آهنین محصورکننده سرزمین های فلسطینیان، بلکه دیوار دروغ و فریب علیه این الهام بخشان راه حریت و بالندگی در حال فروریختن است.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا رسانه های غربی، تحولات درون فلسطین اشغالی را به خارج از مرزهای آن و مثلاً به ایران نسبت می دهند؟ گفت: این مصداق بارز فرافکنی است.

آنها برای این که مسئولیت ایجاد شرایط غیرانسانی در فلسطین و به ستوه آوردن مردم رنج دیده آن را از دوش خود بردارند، ناگزیرند که انگشت اتهام را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرابی: راه مقابله با تحریف و دروغ رسانه های غربی پخش حقایق است

شهرابی: راه مقابله با تحریف و دروغ رسانه های غربی پخش حقایق است