مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-04بين الملل

آینده از آن فلسطین است


رژیم مجعول صهیونیستی علی رغم سال ها دایه گی و کفالت بریتانیا و پس از آن ایالات متحده، به سان طفل نامشروعی است که توان ایستادن بر زانوان خویش را ندارد و برای تداوم حیات ننگینش همواره باید به تنفس مصنوعی متکی باشد.

- رژیم مجعول صهیونیستی علی رغم سال ها دایه گی و کفالت بریتانیا و پس از آن ایالات متحده، به سان طفل نامشروعی است که توان ایستادن بر زانوان خویش را ندارد و برای تداوم حیات ننگینش همواره باید به تنفس مصنوعی متکی باشد.

بی تردید آینده از آن فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی که در شماره امروز روزنامه ایران منتشر شد نوشت: دوم نوامبر، یکصد و ششمین سالگرد صدور اعلامیه شوم و ننگین آرتور جیمز بالفور وزیر خارجه وقت انگلستان است.

متن کوتاهی که پیامدهای فاجعه باری چون اشغال فلسطین و شکل گیری رژیم جعلی و آپارتاید صهیونیستی، قتل عام فلسطینی ها، نسل کشی زنان و کودکان، اخراج ساکنان اصیل فلسطین از سرزمین آبا و اجدادی شان، مصادره اراضی آنان و.

را به همراه داشته است.

این اعلامیه نامیمون مقدمه شکل گیری غده سرطانی و نامشروعی در منطقه غرب آسیا گردیده که هنوز بعد از نزدیک به هشتاد سال، عواقب آن دامنگیر مردم منطقه و فلسطین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده از آن فلسطین است

آینده از آن فلسطین است