مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-13اجتماعي

پایش وضعیت محیط زیستی دپوی پسماند در شهرستان قرچک


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک از پایش سکوی میانی پسماند شهرستان توسط کارشناسان این اداره به همراه نمایندگان فرمانداری و شهرداری قرچک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، رضا شایسته سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک گفت: شهرستان قرچک دارای یک سکوی میانی و بارانداز موقت پسماند است که تمامی پسماندهای عادی پس از جمع آوری از سطح شهرستان، به صورت روزانه و موقت در این محل دپو و مجدداً به سمت مرکز دفن چرمشهر بارگیری می شوند.

وی با اشاره به اینکه طبق ماده 23 قانون مدیریت پسماند، نظارت بر حسن اجرای این قانون برعهده سازمان حفاظت محیط زیست است، افزود: به منظور بررسی و نظارت بر عملکرد مدیران اجرایی مرتبط در این بخش، این مرکز مورد پایش و بررسی محیط زیستی قرارگرفت.

شایسته با بیان اینکه این بازدیدها به صورت مستمر و دوره ای صورت می گیرد، اظهار داشت: تمامی شروط زیست محیطی استقرار و فعالیت این مرکز از جمله لزوم تجهیز به سیستم تصفیه شیرآبه، به مدیران اجرایی اعلام شده است و در جلسات کارگروه مدیریت پسماند نیز تمامی نکات لازم ارائه می شود.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک در پایان با اشاره به اینکه تجمع شیرآبه حاصل از تخلیه پسماند در سپتیک بتنی موجود در این واحد و عدم مدیریت اصولی آن باعث بروز مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش وضعیت محیط زیستی دپوی پسماند در شهرستان قرچک

پایش وضعیت محیط زیستی دپوی پسماند در شهرستان قرچک