مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-15سياسي

ضرورت پژوهش های علمی برای مشخص شدن سرانه مطالعه در خراسان جنوبی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: باید پژوهشی در راستای تأثیرگذاری فعالیت های فرهنگی برای افزایش سرانه مطالعه در کشور و همچنین کتاب های مورد علاقه قشر جوان داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با اشاره به اینکه امسال شعار کتاب خواندنی است برای این هفته انتخاب شده است، اظهارداشت: هفته کتاب که از 23 آبان آغاز شده سی ام آبان ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همفزایی خوبی بین همه دستگاه های ذیل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه کتاب و کتابخوانی در استان وجود دارد، یادآور شد: در استان به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی 615 برنامه پیش بینی شده که در طول این هفته اجرا می شود.

فرخنده ادامه داد: این برنامه ها با کمک 47 کتابفروشی و 39 انتشاراتی در استان و همچنین جمع کثیری از اصحاب اهل قلم به اجرا در می آید.

وی از توزیع حدود 5 هزار جلد کتاب از سوی مجموعه کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان هدیه بین مجموعه های مردمی و دستگاه های اجرایی در استان خبر داد و بیان کرد: امیداست این اقدام گام مؤثری به منظور ارتقای سرانه مطالعه در جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پژوهش های علمی برای مشخص شدن سرانه مطالعه در خراسان جنوبی

ضرورت پژوهش های علمی برای مشخص شدن سرانه مطالعه در خراسان جنوبی