مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:552023-11-19اجتماعي

مدیرکل بحران تهران: احتمال کولاک و بارش برف در شمال پایتخت وجود دارد


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی مبنی بر وقوع کولاک و بارش برف در مناطق شمالی استان به کوهنوردان توصیه کرد از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما و بارش برف و تگرگ وقوع کولاک و مه در مناطق شمالی به ویژه ارتفاعات استان تهران اظهار کرد: این مخاطرات برای عصر روز دوشنبه 29 آبان تا روز سه شنبه 30 آبان ماه پیش بینی شده و لازم است که کوهنوردان از صعود به ارتفاعات در این ایام پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به صدور هشدار زرد که روز قبل صادر شد، گفت: پیرو هشدار قبل،همچنان تاکید می شود که مردم از توقف در حاشیه و بستر مسیل ها و رودخانه ها، پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و پرواز با هواپیماهای سبک و بالگرد در این بازه زمانی پرهیز کنند و مستحکم سازی سازه های موقت مانند پوشش گلخانه ها و تابلوهای تبلیغاتی نیز در اولویت قرار بگیرد.

یزدی مهر در ادامه بر ضرورت آماده باش دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: به شهروندان توصیه می شود با توجه به پیش بینی های صورت گرفته مبنی بر احتمال اختلال ترددها در جاده های کوهستانی و نقاط سردسیر در صورت امکان از سفرهای غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بحران تهران: احتمال کولاک و بارش برف در شمال پایتخت وجود دارد

مدیرکل بحران تهران: احتمال کولاک و بارش برف در شمال پایتخت وجود دارد