مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-25اقتصادي

پنجمین جشنواره گردشگری انار و خربزه ایوانکی برگزار می شود


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمسار از برگزاری پنجمین گردشگری جشنواره انار و خربزه در شهر ایوانکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، نسیبه همتی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمسار ضمن دعوت از علاقه مندان و گردشگران گفت: پنجمین جشنواره گردشگری انار و خربزه ایوانکی به مدت سه روز از چهارم تا ششم آبان ماه سال جاری در بوستان شهید سلیمانی واقع در ورودی شمالی شهر ایوانکی برگزار می شود.

وی افزود: معرفی محصول انار و خربزه ایوانکی و فروش فرآورده های میوه انار، اجرای موسیقی سنتی، عرضه محصولات محلی باغی و لبنی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، اجرای نمایش های آیینی و محلی، اجرای برنامه های شاد و فرهنگی و … ازجمله برنامه های این جشنواره است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمسار گفت: از دیگر برنامه های این جشنواره می توان به برگزاری نشست تخصصی در حوزه باغ داری و گردشگری کشاورزی اشاره کرد.

همتی افزود: این جشنواره با هدف رونق اقتصاد بومی و محلی، اشتغال زایی با رویکرد استفاده از ظرفیت های بوم گردی و معرفی هویت اجتماعی و فرهنگی منطقه و برندسازی گردشگری این شهر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین جشنواره گردشگری انار و خربزه ایوانکی برگزار می شود

پنجمین جشنواره گردشگری انار و خربزه ایوانکی برگزار می شود