مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:122023-10-28سياسي

کردستان در جذب اعتبارات سفر رییس جمهور رتبه اول را کسب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی صبح امروز در شورای اداری شهرداری سنندج اظهار کرد: استان کردستان به صورت جدی و ویژه مورد عنایت رییس جمهور است و آمار و ارقام اعتباراتی که در این دولت به استان اختصاص یافته گواه این مدعاست.

وی اضافه کرد: استان کردستان در تخصیص اعتبارات سفر اول رییس جمهور جز 5 استان اول و در جذب اعتبار، استان اول کشور بوده است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم یک دولت عملگرا است و مدعی هستیم ضرورت کار جدی باکیفیت و جهادی احساس می کنیم و باید همه متحد و متعهد برای پیشرفت کشور باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان عنوان کرد: شیفت کردن کردستان از محرومیت مضاعف به سمت توسعه نیازمند کار جهادی تمام مسوولان است.

رمضانی افزود: باید به صورت تدریجی و یک مدل عملیاتی توسعه همه جانبه استان را ممکن سازیم و در این راستا قدم های محکمی در این دولت برداشته شده که اجرا و اتمام پروژه ها و تخصیص و جذب اعتبارات ویژه نمونه ای از این اقدامات است.

وی تصریح کرد: پروژه ای مانند راه آهن همدان سنندج 15 هزار میلیارد تومان ارزش ریالی دارد و تمام تلاش استاندار امتداد راه آهن به مرز باشماق است که ارزش اقتصادی و اشتغال آفرینی آن برای استان قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان در جذب اعتبارات سفر رییس جمهور رتبه اول را کسب کرد

کردستان در جذب اعتبارات سفر رییس جمهور رتبه اول را کسب کرد