مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 09:252023-10-26اقتصادي

افزایش 15 درصدی تولید برق در نیروگاه یزد


مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد با اشاره به افزایش 15 درصدی تولید برق در نیروگاه این استان گفت:در سال جاری مولدهای نیروگاه سیکل ترکیبی یزد به میزان سه میلیون و 359 هزار و 585 مگاوات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه سراسری تزریق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سید محمدحسن جمال الدینی، با توجه به اهمیت تقویت ظرفیت نیروگاهی در این استان اظهار کرد: این میزان تولید در مقایسه با سال گذشته، افزایش تولید حدود 15 درصدی را نشان می دهد که این موضوع حاکی از آمادگی کامل مولدها در سال جاری و تلاش مضاعف همکاران در بهره برداری مناسب و تولید برق اقتصادی و پایدار می باشد.

وی افزود: گذر موفق از پیک بار تابستان امسال و شکستن رکورد تولید در 6 سال گذشته حاصل تعمیرات به موقع و نگهداری مولدها و آمادگی نیروگاه سیکل ترکیبی یزد در این مدت است.

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد گفت: این نیروگاه از سال 1378 در استان به بهره برداری رسید و شرکت مدیریت تولید برق یزد بهره بردار آن است، 40 درصد برق استان و 1.

5 درصد برق کشور برای تامین انرژی 500 هزار خانوار توسط این نیروگاه تامین می شود.

شرکت مدیریت تولید برق یزد، دارای 2 مولد گازی و 2 بلوک بخار سیکل ترکیبی جمعاً به قدرت نامی 1004 مگاوات می باشد و نیروگاه سیکل ترکیبی یزد نقش بسزایی در کنترل بار و فرکانس شبکه من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی تولید برق در نیروگاه یزد

افزایش 15 درصدی تولید برق در نیروگاه یزد