مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 20:502023-11-08سياسي

ضرورت تدوین برنامه و ایجاد انسجام بین فعالان فضای مجازی مازندران


در جنگ ترکیبی اخیر میدان اصلی جنگ، فضای مجازی بود از این رو طراحی مناسب برنامه و ایجاد انسجام بین فعالان فضای مجازی استان مازندران ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی پور امروز در امروز در جلسه هم اندیشی فعالان فضای مجازی استان مازندران و استانداری که با محوریت بسیج استان برگزار شد، این جلسه را بسیار مهم و تکرار آن را ضروری دانست و اظهار کرد: بزرگترین رویداد امسال بحث انتخابات است که برای نظام و دشمنان ما بسیار بااهمیت است.

وی افزود: در ماموریت ناامید کردن مردم توسط سرویس های امنیتی جاسوسی آمریکایی به واسطه توسط عناصر داخلی با هدف براندازی نظام انقلاب اسلامی، دیدید که میدان اصلی جنگ فضای مجازی بود .

حسینی پور تاکید کرد: ما باید در حوزه مجازی کار کنیم، آماده دریافت نقطه نظرات فعالان مجازی هستیم، در طول یکسال گذشته به نسبت تهاجم های دشمن اقدامات ایجابی خوبی انجام شد، امیدواریم با همه توان، ارزش ها و فرصت هایی که در کشور داریم، بتوانیم پیروز میدان باشیم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: طراحی مناسب برنامه و ایجاد انسجام بین فعالان فضای مجازی استان مازندران برنامه آینده ماست.

فرمانده سپاه کربلا نیز در این نشست با بیان اینکه کمتر کسی وجود دارد که اهمیت فضای مجازی را منکر شود، گفت: جامعه و کشور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین برنامه و ایجاد انسجام بین فعالان فضای مجازی مازندران

ضرورت تدوین برنامه و ایجاد انسجام بین فعالان فضای مجازی مازندران