مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 00:102023-11-02فرهنگي

صنعت چاپ در خراسان رضوی رو به رشد است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: زحمت و تلاش فعالان این حوزه نشان داده که این صنعت در خراسان رضوی رو به رشد بوده و امید است سال آینده رشد صنعت چاپ در این استان بیش از 2 سال اخیر باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: زحمت و تلاش فعالان این حوزه نشان داده که این صنعت در خراسان رضوی رو به رشد بوده و امید است سال آینده رشد صنعت چاپ در این استان بیش از 2 سال اخیر باشد.

محمد حسین زاده شامگاه 11 آبان ماه، در بیست و سومین جشنواره ملی صنعت چاپ خراسان رضوی اظهار کرد: صنعت چاپ را محل تلاقی هنر و ادبیات با صنعت و اقتصاد می دانیم؛ چراکه هم تجمیع کننده هنر ادبا و نویسندگان و هم تکمیل کننده تلاش هنرمندان است.

وی خطاب به فعالین حوزه صنعت چاپ عنوان کرد: اگر زحمت شما در صنعت چاپ و بسته بندی نباشد، صنایع مختلف نمی توانند تولیدات را در یک بسته بندی زیبا در معرض دید مردم قرار دهند و کارشان ناقص است؛ از این جهت صنعت چاپ یک صنعت کلیدی و مهم بوده و نمی توان هنر، ادبیات و صنایع متنوع را بدون چاپ متصور شد.

حسین زاده اضافه کرد: آنچه در حوزه چاپ کتب درسی اتفاق می افتد، یک بخش از صنعت چاپ بوده و گستردگی این صنعت از افتخاراتی است که این استان به واسطه زحمات فعالان حوزه چاپ دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت چاپ در خراسان رضوی رو به رشد است

صنعت چاپ در خراسان رضوی رو به رشد است