مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-18ورزشي

زمانی جوجیتسوی ایران جز 6 کشور برتر دنیا بود


بچه ها یک اردوی 10 روزه می بینند و می خواهند به قهرمانی جهان بروند در حالی که مسابقه تدارکاتی ندارند و مسائلی از این دست سد راه است وگرنه زمانی جوجیتسوی ایران مخصوصاً در بخش فایت جز 6 کشور برتر دنیا بود.

- ایسنا/گیلان مربی تیم ملی جوجیتسو گفت: بچه ها یک اردوی 10 روزه می بینند و می خواهند به قهرمانی جهان بروند در حالی که مسابقه تدارکاتی ندارند و مسائلی از این دست سد راه است وگرنه زمانی جوجیتسوی ایران مخصوصاً در بخش فایت جز 6 کشور برتر دنیا بود.

رسول یکتاپرست در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر در رشت، بندر انزلی و لاهیجان و لنگرود کلاس های ویژه آقایان برگزار می شود، اظهار کرد: در رضوانشهر نیز پتانسیل خوبی در جوجیتسو و رشته های زیر مجموعه این ورزش وجود دارد و بچه های قهرمان کشوری در این شهرستان هستند امیدواریم که بتوانیم حکم مربیگری ورزشکاران در رضوانشهر را گرفته و برای علاقمندان این ورزش در این شهرستانی کلاس دایر کنیم.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا مربیگری و داوری این رشته ورزشی را در سطح استان توسعه دهیم، افزود: علاوه بر ساماندهی فعالان این رشته از ظرفیت ورزشکاران با تجربه جهت آموزش استفاده کرده و شبکه اطلاع رسانی این رشته را راه اندازی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمانی جوجیتسوی ایران جز 6 کشور برتر دنیا بود

زمانی جوجیتسوی ایران جز 6 کشور برتر دنیا بود