مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 22:452023-11-21حوادث

سناریوی سگ دعوا به کینه شتری گره خورد!


جوان 19 ساله ای که مدعی بود برای پیروزی در مسابقه سگ دعوا قصد شلیک به سوی سگ رقیب را داشته اما گلوله ها به صاحب سگ برخورد کرده است در بازسازی صحنه جنایت، این سناریوی ساختگی را به کینه شتری گره زد و گفت: جوان  25 ساله را به خاطر کینه و کدورتی که از او به دل داشتم در تاریکی شب به قتل رساندم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، جوان 19 ساله ای که به اتهام جنایت مسلحانه در مشهد بازداشت شده بود هنگام بازسازی صحنه قتل، انگیزه خود از ارتکاب جنایت مسلحانه را به کینه شتری گره زد و به قاضی محمود عارفی راد (قاضی ویژه قتل عمد) گفت: آن چه درباره ماجرای سگ دعوا گفتم حقیقت نداشت چراکه انگیزه واقعی ام از ارتکاب جنایت به خاطر کینه و کدورتی بود که از مهدی-گ (مقتول 25 ساله) به دل داشتم.

متهم این پرونده جنایی که در برابر دوربین قوه قضاییه ایستاده بود پس از ارشاد و نصیحت های مقام قضایی درباره ماجرای قتل مسلحانه ادامه داد: مدتی قبل من و پسر عمویم رامین با یکدیگر درگیر شدیم که در این میان مهدی-گ که از دوستان رامین بود دخالت کرد و آن ها مرا کتک زدند.

به همین دلیل خیلی ناراحت بودم و کینه او را به دل گرفتم که چرا در دعوای بین من و پسر عمویم دخالت کرده است! به این خاطر بود که به فکر انتقام سختی از او افتادم! از سوی دیگر هم مهدی-گ را می دیدم که بسیاری از شب ها سگ قلدرش را برای آماده سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوی سگ دعوا به کینه شتری گره خورد!

سناریوی سگ دعوا به کینه شتری گره خورد!