مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-21اقتصادي

300 نقطه مستعد حادثه در راه های استان مرکزی رفع خطر شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: 300 نقطه مستعد حادثه شامل نقاط پرتگاهی، اصلاح هندسی قوس های افقی، تقاطع های همسطح و.

طی بازه زمانی دوسال اخیر ایمن سازی و رفع خطر شده است.

- مهرداد جهانی در گفت وگو با  خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اهمیت ارتقای ایمنی راه های استان اظهار کرد: با توجه به ارزیابی هایی که در سطح کشور و به صورت هوشمند انجام گرفت، 887 نقطه پرخطر در کشور شناسایی شده که سهم استان مرکزی از این نقاط 37 نقطه بوده است.

وی افزود: این نقاط سال گذشته شناسایی و تیر ماه سال جاری برای اجرا به استان ها ابلاغ شد؛ با برنامه ریزی های صورت گرفته با توجه به اعتباراتی که در نظر گرفته شده تصمیم بر این شد تا از 37 نقطه مد نظر در استان 15 نقطه تا پایان سال مالی 1402 رفع شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی یادآور شد: برای رفع این 37 نقطه حادثه خیز 30 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که شش میلیارد آن اختصاص پیدا کرده و به تناوب در جهت رفع این نقاط هزینه شده است.

جهانی با اشاره به رفع 9 نقاط حادثه خیز در سطح استان با اعتبارات تخصیص یافته ادامه داد: مقرر شد تا پایان سال مالی 1402 (شهریورماه سال آینده) شش نقطه حادثه خیز باقی مانده نیز برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 نقطه مستعد حادثه در راه های استان مرکزی رفع خطر شد

300 نقطه مستعد حادثه در راه های استان مرکزی رفع خطر شد