مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-12اقتصادي

1510 کیلومترمربع فرو نشست در 10 منطقه استان مرکزی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: 1510 کیلومتر مربع فرو نشست در 10 منطقه از استان داریم که چاه های غیرمجاز و برداشت بیش از حد آب های زیرزمینی از جمله عوامل فرونشست است و باید پیگیری جدی شود.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: 1510 کیلومتر مربع فرو نشست در 10 منطقه از استان داریم که چاه های غیرمجاز و برداشت بیش از حد آب های زیرزمینی از جمله عوامل فرونشست است و باید پیگیری جدی شود.

نوربخش عسکری، 21 آبان در جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: در ادامه برنامه های علملیاتی مهار تورم و رشد تولید که در اردیبهشت ماه تصویب شد، چندین دستور کار را به این امر اختصاص دادیم که در این جلسه جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب برنامه های خود را ارائه کردند.

وی با تاکید بر اینکه میزان مصرف اعتبارات باید در محدوده سقف ابلاغی باشد، گفت: تورم اقلام خوراکی در استان نسبت به استان های دیگر بیشتر است که علت آن وجود مشکلات در شبکه توزیع و عمده فروشی، انبارهای سرد و عمومی و سهمیه هایی است که به استان ما تعلق نمی گیرد.

حشمت الله عباسی، مدیرعامل آب و فاضلاب استان مرکزی نیز اظهار کرد: توزیع آب بهداشتی و سالم در محدوده شهری و روستایی و کمک به آب منطقه ای از جمله وظایف ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1510 کیلومترمربع فرو نشست در 10 منطقه استان مرکزی

1510 کیلومترمربع فرو نشست در 10 منطقه استان مرکزی