مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-14سياسي

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت استان با عنوان «بلندای همت» در آستانه سفر ریاست جمهوری خبر داد.

- جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با عنوان بلندای همت در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در راستای ایجاد توانمندسازی و معرفی محصولات تولیدی و هنر دست مددجویان، برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعداد غرفه ها و نوع محصولات ارائه شده در این نمایشگاه، افزود: محصولات تولیدی مددجویان شامل انواع صنایع دستی، فرش و گلیم، صنایع غذایی و دیگر محصولات در 25 غرفه به نمایش گذاشته می شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان، ادامه داد: این نمایشگاه از 24 تا 30 آبان ماه در محل سالن شماره 2 فروشگاه رفاه واقع در میدان آیت الله دهکردی، بالاتر از صدا و سیما پذیرای عموم مردم استان است.

محمدی، ساعت بازدید از نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان را 9 صبح تا 19 عصر عنوان و خاطرنشان کرد: محصولاتی که در نمایشگاه های ویژه مددجویان عرضه می شود، دست رنج و نتیجه سال ها تلاش خانواده های تحت حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری